niedziela, 30 sierpnia 2015

Garść świata #1 Francja

Zaczynamy z nową serią! Będzie ona polegała na tworzeniu przeze mnie stylizacji, które pasują do danego kraju, są pewnym jego odzwierciedleniem. Potraktujcie to jednak z przymrużeniem oka, bo często będę się kierowała moimi skojarzeniami z danym krajem. Mam nadzieję, że posty z tej serii wam się spodobają  : ) Dzisiaj czas na Francję!



Francja kojarzy mi się przede wszystkim z elegancją i klasą. Postawiłam na czarny kombinezon z PPQ, a do niego dobrałam półprzeźroczyste bolerko we wzorki wiązane na kokardkę. Dodatki są głownie beżowe - delikatne buty i kopertówka. Dobrym uzupełnieniem okazało się czarne nakrycie głowy, które nadało całej stylizacji bardziej francuski wyraz.

 kombinezon PPQ / bolerko Velvet Orchid / buty Voile / torba Decades / kapelusz Decades

A co wam się kojarzy z Francją? Podoba wam się pomysł na serię? Zapraszam do pisania propozycji (w miarę możliwych do zrealizowania) dotyczących krajów, do których mają być tworzone następne stylizacje. Pozdrawiam :*

1 komentarz:

  1. Świetny pomysł na serię, a w ogóle pomysł z mapą też wygląda super! Co do stylizacji - całkowicie trafiła w mój gust, bo jest to połączenie dwóch kolorów, które uwielbiam :) Połączenie bolerka z kombinezonem to idealny pomysł, z początku myślałam nawet, że to komplet :)

    Zuumisia

    OdpowiedzUsuń