czwartek, 27 sierpnia 2015

Każda świnka musi się oswoić

W pierwszym poście, na dzień dobry witam was stylizacją. Stylizacje będą wychodziły w każdy czwartek, a dodatkowo inne serie - w poniedziałki. Dokładniej możecie na ten temat dowiedzieć się w zakładce Posty pod nagłówkiem. Swoją drogą, jak wam się podoba wygląd bloga? Chciałam żeby był przejrzysty i prosty. Mam nadzieję, że taki efekt osiągnęłam.

No, ale przejdźmy do stylizacji : ) Jej podstawę tworzy biała bluzka i spódnica w tym samym kolorze (Basics), do której dodałam brązowe pareo, co tworzy (według mnie) niebanalny efekt. Całość dopełnia moja ulubiona kremowa narzutka z Pretty n' Love i beżowe dodatki.

bluzka Basics / spódnica Basics / pareo Folk / narzutka Pretty n' Love / buty Callie's Picks / torebka Callie's Picks / naszyjnik Elle


Mam dla was dwie drobne niespodzianki : ) Aby zachęcić was do komentowania w każdym czwartkowym poście ze stylizacją będzie można wygrać jeden z użytych w stylizacji przedmiotów. Dzisiaj wybrałam klasyczną białą, rozkloszowaną spódniczkę z Basics, która będzie pasowała do wielu stylizacji. KONKURS NIEAKTUALNY


Zasady są bardzo proste:

-Wystarczy, że skomentujesz ten post/ stylizację.

-Obserwowanie bloga nie jest konieczne.

-Wygrywa osoba, której komentarz najbardziej mi się spodoba (subiektywna krytyka jest jak najbardziej okej! Jeśli coś ci się nie podoba, napisz to, abym mogła jeszcze bardziej doskonalić mój blog :3 ).

-Wyniki zostaną ogłoszone w przyszły czwartek.

-Na zgłoszenie się po nagrodę do mojej księgi gości zwycięzca ma 48 h.

-Osoba, która wygra dodaje tą spódniczkę do swojej listy życzeń.

W najbliższym czasie pojawi się kolejny konkurs z nagrodą za sd! Także bądźcie czujni. A i jeszcze jedno. Jeśli macie jakieś propozycje serii postów, które będą się ukazywać w poniedziałki, możecie napisać w komentarzu : )



4 komentarze:

  1. Stylizacja bardzo ciekawa, jednak nie wiem czemu, ta narzuta jakoś mi się nie podoba.
    Kurteczka dżinsowa wyglądałaby chyba ładniej.
    Jednak mimo wszystko jest to ładna stylizacja (twoja medoll też jest cudna!)
    Podoba mi się to, że potrafisz dobrze dobrać biżuterie i dodatki (spróbuj dodawać zdjęcia w lepszej jakości, może je trochę zmniejsz?)
    Cysia_0
    (Nazwa z innej gry, jeśli będę pisać komentarze to tylko pod tym nickiem)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość zdjęć już wcześniej zauważyłam, postaram się nad tym popracować.
      Dziękuję za twój komentarz, jest dla mnie wielką motywacją : )

      dfvgtgfg

      Usuń
  2. Ładna tylko buty są za ciężkie :)
    Dystyp

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczkę posiadam, piszę komentarz z czystej sympatii c:

    Stylizacja jest ładna, ale chyba trochę przesadzona. Proponuję nałożyć mniej rzeczy - prostota jest zawsze ok! c: Bloga obserwuję, życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń