środa, 14 października 2015

Świnka szalejąca w jesiennych liściach

Na wstępie chciałabym bardzo was przeprosić, że nie było ostatnio postów i zaniedbałam bloga oraz  serdecznie pozdrowić pewną osobę, bez której nie byłoby dzisiaj takiej stylizacji. Milkaltka, dziękuję bardzo

Jak wiecie, zawitała do nas jesień, więc stylizacja będzie jesienna. A co! Baza jest cała czarna, a na to nałożony jest brązowy, elegancki kardigan. Dodatki ze złotymi elementami jeszcze bardziej podkreślają wyraz stylizacji - jesienny i elegancki.

kardigan It Girls / bluzka Bacics / spodnie Bizou / naszyjnik Voile / torebka Voile / buty Velvet Orchid + Millionaire Mansion

 W tym poście możecie zdobyć szykowną kopertówkę z Voile w jesiennych kolorach. Osobiście na stardoll NAJBARDZIEJ preferuję kopertówki i uważam, że nowa zawsze się przydaje w szafie ;) KONKURS NIEAKTUALNY


Zasady


-Wystarczy, że skomentujesz ten post/ stylizację.

-Obserwowanie bloga nie jest konieczne.

-Wygrywa osoba, której komentarz najbardziej mi się spodoba (subiektywna krytyka jest jak najbardziej okej! Jeśli coś ci się nie podoba, napisz to, abym mogła jeszcze bardziej doskonalić mój blog :3 ).

-Wyniki zostaną ogłoszone w następnym poście ze stylizacją dowolną.

-Na zgłoszenie się po nagrodę do mojej księgi gości zwycięzca ma 48 h.

-Osoba, która wygra dodaje tą torebkę do swojej listy życzeń.



Naszyjnik z ostatniego posta wygrywa MistAsh29634. Dziękuję za twoją aktywność na blogu, bardzo mnie motywuje. Pozdrawiam cię i przypominam, że na zgłoszenie się masz 48 h (napisz komentarz w mojej księdze gości).

Stylizacja przypadła wam do gustu? Trzymajcie się i zapraszam do komentowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz