czwartek, 3 września 2015

Elegancko-luzackie prosiaki?

Na wstępie chciałam wam bardzo podziękować za wszystkie komentarze. Pojawienie się nowego wiąże się z radością, a wiele z nich jest dla mnie motywacją. Są one docenieniem pracy i czasu jaki wkładam w dany post. Dlatego też są dla mnie tak ważne ;3

Co do stylizacji  posłuchałam się rady jednej z was i zminimalizowałam ilość nałożonych na medoll rzeczy. Wydaje mi się, że całość jest zrobiona w dobrym smaku. Głównym elementem są spodnie o pięknym musztardowym kolorze, do którym dodałam beżową bluzkę i dżinsową kurteczkę. Całość nabrała mocniejszego wyrazu dzięki czarnym dodatkom. Stylizacja jest połączeniem elegancji z luzem. Jestem zadowolona z efektu.

spodnie It Girls / bluzka It Girls / kurtka Bizou / buty Perfect Day / torebka Callie's Picks / pasek Apres ski

W tym poście do wygrania jest pasek z Apres ski, który został użyty w tej stylizacji i przyda się w każdej stardollowej szafie. Sama ostatnio go nabyłam i jest mogę uznać go za mojego ulubieńca. KONKURS NIEAKTUALNY


 Zasady

-Wystarczy, że skomentujesz ten post/ stylizację.

-Obserwowanie bloga nie jest konieczne.

-Wygrywa osoba, której komentarz najbardziej mi się spodoba (subiektywna krytyka jest jak najbardziej okej! Jeśli coś ci się nie podoba, napisz to, abym mogła jeszcze bardziej doskonalić mój blog :3 ).

-Wyniki zostaną ogłoszone w przyszły czwartek.

-Na zgłoszenie się po nagrodę do mojej księgi gości zwycięzca ma 48 h.

-Osoba, która wygra dodaje ten pasek do swojej listy życzeń.


Spódniczkę z ostatniego czwartkowego postu zdobywa Cysia_0. Twój komentarz zarówno zawierał subiektywną krytykę, z którą się zgadzam (poprawiłam jakość screenów ;) ), jak i miłą ocenę.  Był on właśnie taką motywacją dla mnie na początek blogowania. Bardzo ci za niego dziękuję i oczywiście nagradzam go : ) Na zgłoszenie się do mojej księgi gości masz 48 h, inaczej nagroda przepadnie.


Jak podoba się wam stylizacja? Zapraszam do wyrażania opinii w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz