środa, 30 grudnia 2015

Świnki boją się fajerwerków

Witam kochani i przepraszam za moją nieobecność na blogu.

Zbliża się Sylwester, a więc stylizacją chciałabym nawiązać do tego dnia : ) Chyba każdemu kojarzy się on z cekinami. Ja postanowiłam użyć fioletowych spodni z Rio o świetnym fasonie i bardzo nietypowym kolorze. Wahałam się nad ich zakupem, bo z jednej strony są za starmonety + wcześniej wspominany krój jest świetny, ale z drugiej mamy do czynienia z fioletem i cekinami, przez które nie jest to uniwersalna rzecz, zdecydowanie... Aby nie przeciążyć stylizacji dodałam do niej koszulkę zrobioną z dwóch czarnych bluzek, czarne wysokie buty (aby wystawały z długich spodni : D) i białą kopertówkę. Całość dopełnił mój ulubiony ostatnio naszyjnik i okulary z błyszczącym akcentem.

spodnie Rio / bluzka Basics + Rio / buty MSW 15 / torebka MSW 15 / naszyjnik MSW 15 / okulary Callie's Picks

W tym poście, co pewnie nie jest zaskakujące możecie zdobyć owe błyszczące spodnie pochodzące ze sklepu Rio.

Zasady


-Wystarczy, że skomentujesz ten post/ stylizację.

-Obserwowanie bloga nie jest konieczne.

-Wygrywa osoba, której komentarz najbardziej mi się spodoba (subiektywna krytyka jest jak najbardziej okej! Jeśli coś ci się nie podoba, napisz to, abym mogła jeszcze bardziej doskonalić mój blog :3 ).

-Wyniki zostaną ogłoszone w następnym poście ze stylizacją dowolną.

-Na zgłoszenie się po nagrodę do mojej księgi gości zwycięzca ma 48 h.

-Osoba, która wygra dodaje te spodnie do swojej listy życzeń.



Torebka z ostatniego postu nie wędruje do nikogo, bo nie było żadnego komentarza.

Podoba wam się stylizacja? Co kojarzy wam się z Sylwestrem? Zapraszam do komentowania!

5 komentarzy:

  1. Stylizacja bardzo ładna ,ale średnio kojarzy mi się z Sylwestrem może dlatego ,że Sylwester kojarzy mi się z obcisłymi sukienkami :) Bardzo podoba mi się twój naszyjnik i bluzka.
    Fajnie ,że w swoich stylizacjach wykorzystujesz rzeczy ,które są tanie :)

    Klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tytułu: Moja świnka ma to gdzieś.Ją nic nie wyprowadzi z równowagi :)

      Usuń
  2. W pierwszych miesiącach prowadzenia bloga trudno o utrzymywanie regularności we wpisach. Po prostu zapomina się o blogu ;) A później pisanie wchodzi w krew i brakuje czegoś, gdy jest się odciętym od bloga. Przynajmniej ja tak mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja moim zdaniem bardzo udana :D ja pewnie bym zmieniła jeszcze kolor włosów na coś pod ubranie (xd od niedawna włosy stały się dla mnie takim jakby dodatkiem do stroku)
    Wszystko ślicznie tylko na poziomie bioder coś nie gra, bo któraś bluzka jest za szeroka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzeczka jest dłuższa po bokach. Wystawiłam ją w moim głównym pokoju, możesz zobaczyć :D

      dfvgtgfg

      Usuń