piątek, 9 grudnia 2016

Garść świata #6 Brazylia

Kochani... Uwierzcie mi lub nie, ale sama nie jestem w stanie pojąć, że ostatni post pojawił się tutaj prawie rok temu. Stwierdzam, że ten blog musi być dla mnie wyjątkowy, skoro pamiętałam o nim i chcę tutaj coś jeszcze pisać. Czy wracam to bloga? Nie wiem... Czas i chęci pokażą : ) Tymczasem zapraszam na kolejny wpis z serii Garść Świata, miłego czytania.


Tym razem padło na Brazylię. Do stylizacji użyłam pięknej sukienki maxi, dosyć starej darmówki. Nie było to zamierzone, ale jest nawet w kolorach flagi : D. Połączyłam ją z czerwonymi butami, wiklinową torbą na ramię i naszyjnikiem, którego właściwie można by zaliczyć do chokerów. Mimo iż akcesoria mają różne kolory, to uważam że świetnie ze sobą współgrają. Tym razem dopełnieniem okazała się moja ulubiona dżinsowa kurtka.

sukienka darmowa Special Offer / kurtka  Bizou / buty Perfect Day / naszyjnik darmowy Starpoint rewards / torba Millionaire Mansion

Dajcie koniecznie znać czy podoba wam się stylizacja i jakie kraje chcielibyście zobaczyć w następnych wpisach : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz