sobota, 5 sierpnia 2017

Old school'owy tatuaż ze świnką

Nie mam absolutnie żadnego usprawiedliwienia mojej nieobecności na blogu. Dodam jedynie, że była ona równoznaczna z moją nieobecnością na stardoll. Tymczasem chcę włożyć całe serce w ten post. Miłego czytania, kochani.

Jeśli miałabym określić, jak robię stylizacje, to z pewnością powiedziałabym, że zaczynam od wybrania jednej rzeczy, a następnie dobieram do niej całą resztę. Tym razem zdradzę, że była to straaasznie stara bluzka na ramiączkach z gwiazdką, która, no właśnie - kojarzy mi się z old school'em, a najlepsze jest to, że to rzeczywisty stardoll'owy vintage. Ostatnio bardzo lubię te darmowe spodenki. Po prostu uwielbiam ten kolor dżinsu. Nie byłabym sobą, gdybym nie wcisnęła do tej stylizacji odrobinę (dobra, może trochę więcej niż odrobinę) elegancji. Stąd też jasna marynarka i eleganckie dodatki, w tym przepiękne żółte sandałki z Bizou (również stare). Tym, czego mi brakowało w stroju, okazał się śliczny biało-czarny szalik.

bluzka It Girls / spodnie darmowe Stardoll Academy / marynarka Callie's Picks / buty Bizou / szalik It Girls / torebka Rio

Spodnie z poprzedniego posta wygrywa Klaudia12349. Na zgłoszenie się do mojej księgi gości masz nielimitowany czas - robię wyjątek, z uwagi na moją nieregularność na blogu.

Póki co, nie robię konkursów. Wrócą one, gdy odnotuję jakąś aktywność na blogu. Więc jeśli ktoś tu jest, dajcie o sobie znać w komentarzach!

Do widzenia : )


5 komentarzy:

  1. niee :( ta stylizacja jest poprostu nudna i brzydka.. a tak p oza tym jak robisz zdjecia Stylizacji? poprstu print screen?a pozniej jak?


    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za szczerą opinię ♥ Print screen, a później obróbka w paintcie i w gimpie.

    dfvgtgfg

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja nie jest zła, aczkolwiek nie podoba mi się odcień butów, mógłby być bardziej w tonacji gwiazdki z topu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie do końca mi się pdooba, ale jest całkiem nieźle!

    OdpowiedzUsuń