sobota, 12 sierpnia 2017

Garść świata #7 Rosja

Rosja jest bez wątpienia krajem paradoksów i przeciwieństw. To samo tyczy się moich uczuć wobec niej. Powiem szczerze, że miałam w głowie wiele skojarzeń i nie byłam pewna, w który wariant pójść. Bogactwo, słowiańska kultura, syberyjski chłód, wspaniałe 'Jezioro Łabędzie' Czajkowskiego...


Tworząc tą stylizację, myślałam o budynku moskiewskiej opery. Połączyłam zimne odcienie z chłodnymi. Zarówno spódnica, jak i bluzka mają metaliczne wykończenie, choć zupełnie inne. Dodatki - ciemno niebieska kolia, niebanalne buty, mała torebka w ciekawym wzorze i woalka, w której jestem dosłownie zakochana.

bluzka Velvet Orchid / spódnica Decades / naszyjnik darmowy Monte Carlo / buty Nicholas Kirkwood Tribute / woalka Perfect Day

A co wam kojarzy się z Rosją? Jak oceniacie stylizację?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz